Sony SAL70400G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SAL70400G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

ger doornbos 22-05-2012
Geschreven voor: Sony SAL70400G

Stevig gebouwde lens, wel flink zwaar. Maar toch prettig om mee te werken, zelfs uit de hand. Niet zo snel met scherpstellen.

jrullens 14-07-2010
Geschreven voor: Sony SAL70400G

Met recht een G lens, met de G van Geweldig. Vreselijk snel en heel stil. Inmiddels vele foto's geschoten van raceauto's en vliegtuigen. Super resultaat. Zeer handig is de schakelaar vor scherpstellen van 0- oneindig of 3meter-oneindig. Dan kun je op een racecirduit gewoon door de gaas fotograferen, wanneer je de laatste mogelijkheid gebruikt. Stelt hij absoluut nooit scherp op het gaas. Zondermeer een aanrader en zijn best hoge prijs zeker waard.

sony100 27-02-2010
Geschreven voor: Sony SAL70400G

In september 2009 deze lens gekocht bij mijn Sony A 100 en maak er supper scherpe foto,s mee.Ideaal voor de natuur en vogel fotografie.
Een aanrader voor de Sony gebruikers.

caddie 06-12-2009
Geschreven voor: Sony SAL70400G

Kan mij alleen maar aansluiten bij vorige recensent. Waanzinnig objectief! Perfecte mechanische afwerking. Optisch perfect. Doet zijn werk absoluut geruisloos. Gebruik hem op een A700 met batterypack met 2 accu's. Komt de balans wel ten goede. Voor dit objectief is een statief een must.

MartinH49 06-12-2009
Geschreven voor: Sony SAL70400G

Lens enkele maanden in bezit.
Geweldig objectief.
Loepzuivere foto's, met een
mooie scherpte diepte. Hele snelle en stille scherpstelling.Zeker een aanrader voor Sony gebruikers met voorkeur voor natuur fotografie.

mhlvos 24-08-2009
Geschreven voor: Sony SAL70400G

Dit is een kanon van een objectief. Maakt haarscherpe opnames en in tegenstelling tot wat op deze site staat is het wel degelijk een full frame objectief. Snelle en stille scherpstelling. Een superobjectief. Mijn beleving van fotografie is veranderd sinds ik dit objectief gebruik. Schreef ik al dat het ding haarscherpe opnames maakt?